Vet ni?

Det känns så fruktansvärt bra att ha kunnat inse att jag inte kan driva en fullt seriös blogg. I nuläget..

Saker som att:...
- Uppdatera med minst 3 intressanta inlägg / dag.
- Fota i stort sett allt jag gör & sedan lägga upp det på bloggen.
- Hålla inspirationen vid liv, samtidigt som jag ska uppdatera ofta.

Med dessa ord sagda vill jag komma till själva poängen - 
Jag hinner alltså inte driva en seriös blogg i dagens läge.
Ett trist läge, men så är det.

I vilket fall vill jag iallafall ge en stor elouge till alla underbara människor som dagligen varit
inne på bloggen under dessa dagar, då jag inte uppdaterat.

Jag kommer försöka att hålla igång bloggandet, men dock inte i så stor skala.

Nehe, jahaaa..
Nu ska jag käka glass & bulle med Philippas päron. Gooott!
Sen blir det att jag ska dra på mig rid- och regn kläder och cykla till stallet.
MobilBloggar kanske därifrån, vem vet? ;)

                                                     Jo, jag gillar´t.
   
Höres!
Anonym » 2010-09-13 | 17:45:39

jaaaa :DDDDDDDDD

Anonym » 2010-09-19 | 20:45:38

Haha ser ut som om du äter nåt :D



...



Lättroad känner jag (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback