Nyårslöften 2011



Så var det återigen ett nytt år. Där nya möjligheter, drömmar och mål kommer sättas.
Däribland finns bl a de omtalade Nyårslöften som människor runt om i världen kommer
kämpa för att försöka hålla till årets slut, där nya mål kommer sättas, osv.

Detta tycker jag är ett väldigt bra sätt att kunna se hur mycket man hinner utveckla sig.
Samt att man känner sig "duktig" som uppnått något som man strävat efter.
Därför sätter jag varje år upp ett antal mål som jag sedan ska försöka jobba med till nästa år.

Mina mål och löften för 2011.

1. Plugga mer. Jag måste fortsätta att anstränga mig inom pluggandet, om inte ännu mer.
Det har ju trots allt gått hälften av gymnasietiden, och den måste ju såklart utnyttjas.

2.  Träna mer. Det gäller inte bara ridningen, utan också att fortsätta hålla en god fysik inom den
allmäna träningen också.

3. Tävla mer. Lagom tills tävlings-säsongen när Escada kommer hem, är hon utbildad till LA-klasser
och då ska vi försöka komma ut på banan så ofta som möjligt, så att rutiner och erfarenhet blir bredare.

4. Blogga mer! Jag vet att jag varit sjukt dålig på att blogga under det gångna året.
Men detta ska jag självklart försöka ändra på! ;)

5. Inte äta godis. Det är väldigt sällan som jag äter godis i vanliga fall, så detta lär nog inte bli så svårt att skippa det helt ;)

+ Några till. :)

Har ni några nyårslöften? Isåfall vilka?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback