V vi vin vint vinte vinter?

HEMMA!

.. Okej, jag kan ärligt säga att jag inte varit i stallet hela tiden ända sedan jag uppdaterade sist.
Jag har ju åtminstone sovit hemma :)

Det har ju då hänt en del grejer sen senast.
Men det har jag antingen glömt eller så har jag förträngt det.
( 17 åring och dement, Bådar gott för framtiden. )

Dock var gårdagen något som jag kommer ihåg.
Vi hade nämligen besök av tre ramdom killar som bara klampa in i vårat vardagsrum och bänkade
sig i våra fotöljer för att berätta sina livshistorier.
Det var mysfaktor på HÖG nivå.. hö hö hö

Nej, kanske inte. Men pratglada var dom iaf.

Nu är klockan 17:38 och jag funderar starkt på att sno Maries cykel och trampa
till mat öppet och köpa vindruvor.
Men jag tror att jag sitter kvar här en stund till för att övertala mig själv att det är strålande sol
och 30+. HAHA Corinne, dröm & GLÖM!

Äsch, nu måste jag ta tag i disken som duktigt väntar på mig i köket.

Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback