Hej.

Känns som det är dax för en uppdatering?
Folket ( nämner inga namn ) har börjat tjata på att jag är lat med bloggandet?
Vem? Jag? LAT?
Menar, detta måste man ju göra något åt.. Am I right?

Då kan jag väl börja med att berätta hur dagen har varit.
Tre ord: Stel, smärtsam och lång.

Då är det ju såklart min extrema träningsvärk jag talar om.
Jag kan helt ärligt säga att jag ALDIG, Never in my life - haft en sån fruktansvärd träningsvärk som idag.
Jag kan ju förfaaan inte gå?!
Liksom, kom igen.. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Eller, jag och resten av klassen Dvs. Känns ju bra att man inte är ensam om det iaf :)

Det blev tydligen lite mycket med en något jobbig idrottslektion, plus 3 timmar dans på detta.
Man mår som man förtjänar, brukar man väl säga? Kanske inte i detta sammanhanget, men iaf.

Detta var väl vad jag hade att skriva för idag :)
Nu ska jag få tummen loss och sova/tagga inför Nationella i Engelska imorgon.
God natt på´t!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback