Last night

En Fredag, en Natt, en Dejt ?

Ja, somsagt.
Facebook evenemanget gällande " Vinn en dejt med häxan " blev igår fullbordat.
Vinnaren, Fredrik Badh tog tåget / bussen hit till Plönninge under eftermiddagen igår,
där jag sedan mötte upp honom i Harplinge runt kl 19:00.

Vi ängnade oss åt att kolla på film ( Slumdog Millionaire )
Laga mat (  Koka pasta & värma köttfärsås ;o  )
- Ja, matlagning är kanske inte min starka sida..
Gå en rundtur genom skolans område för att visa vad Plönninge har att erbjuda.

Kvällen blev lyckad trots att mina söta roomies valde att ägna sina sista vakna timmar med att hålla fyllesnack, innehållande allt mellan himmel & jord.
Även dom har ju sin speciella charm, med vi hade iaf roligt.

Tack för en trevlig kväll allesammans.
Och speciellt Fredrik som dels tog sig hit till Plönninge & som faktiskt överlevde en natt i den sönderslagna
sängen utan att få ryggskott. ;)


Här har vi ju Fredrik :)

- Kan tillägga att den vänstra bilden är taget inför spexet,
han brukar alltså inte gå runt med en Pokémon på axeln i vanliga fall..  :)
Fredrik Badh » 2010-05-24 | 14:38:40

hahahaha! Fyfan för bilderna x)

Men jag får väl tacka jag med, tack för en kul helg! :D

loppan » 2010-05-28 | 09:17:32

hahaha ash ketchup xDjhaha

Corinne » 2010-05-28 | 10:35:47

Josse: Ja, jag visste inte hur hans namn uttalades ! (a) haha xD



Fredrik: Bilderna är la inte så farliga ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback