Blööööö



Gó kväll dåvaaa.

Dagen har varit allmänt seg.
Festen vi var på igår slutade inte förrän vid 1 & sedan fick vi vänta på skjuts i 2 timmar
i riktigt sträng kyla..
Så vid 4 stod jag i en stekhet dusch, då Emma hällt dricka i mitt hår tidigare under kvällen.
Fräscht, jag veeet..
Så vid kl halv 5 låg jag nerbäddad med tjocka kläder,
raggsockar & 2 lager täcken och frös till sömns.
Trångt var det också, Emma & Veronica tar ju heeela platsen !

Kan även tillägga att jag inte var särskilt pigg när klockan ringde vid 7..
Men äre skola, så är det ! ...

emma oooooh » 2010-03-05 | 08:59:57

hahah men du snora ju ne mína vantar ju... hahha

o så tjocka e väl inte jag o veronica??? vi väger ju bara 150 kg var...

veronica » 2010-03-05 | 20:03:52
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

vafan. ta för dig då kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback