Party in the Woods.. again..

Låt oss ta en tyst minut & låta våra tankar gå till Veronica, Evelina & Cissi, som helt säkert kommer
ha världens baksmälla imorgon.

Att vi ska ha banhoppning imorgon gör ju det hela något mer intressant.. :)
Filma deras ritter? L Ä T T

Själv har jag inte druckit någonting.
Dels för att jag haft migrän anfall hela dagen & för att jag haft fullt
upp med att hålla koll på flickorna ifall de skulle göra något dumt..
Hoppa från tak t ex..

Att vi även fick kuta ut i skogen twice,
med Cissi hängande över axeln sprang vi in bland buskar & träd tills hon stupade
med skallen före i snödrivan..
Jäkla bönder som skriker att Fritids kommer ! ..

Runt halv 1, blev flickorna galna så tryckte in dem i någon stackarns bondes bil som fick köra dom hem.
Funkade fint ! :)

Nä, nu ska jag ta en snabb dusch & sen sova.
cissi :D » 2010-03-26 | 20:59:07
URL: http://cissilii.blogg.se/

HAHAHA herregud det va jävligt kul då, men dagen efter fyfan... xD

Ävvä » 2010-03-26 | 23:19:13
URL: http://evzy.blogg.se/

Hahahahaha , banhoppning gick ju finfint faktiskt xD

veronica » 2010-03-27 | 21:50:17

¨ja hoppa gick bra för mig med ;) hahahah :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback