HEEEEJ :D

Emma Ohlsson aka. Proffessor Quirrel här! Corinne sitter här brevid och låtsas att hpn fått en getingreaktion, men i själva verket skäms hon hahah för hon tycker det är pinsamt att vår lärare läser hennes blogg.
Iförrgår ramla jag i trappan och jag tror jag har hjärnskakning, eller jag e rätt säker på det rätttare sagt, o min mamma håller på o skrämmer upp mig o säger att jag kan få epilepsianfall eller hjärnblödningar osv, så hon insisterar på att jag ska åka till akuten o röntga hövvet. För övrigt fyller jag år på söndag, kakan o alex var uberdubersöta och bakade äppelkaka o satte i ljus o så fick jag blåsa ut dom :D o imon ska jag se alice i underlandet 3D !
Ida sjunger upp lite inför idol, det börjar ju närma sig snart :D eller aa, ni fattar :)



Veronica o Gurra sitter o låtsas vara aktiva medans dom i själva verket e inne på fb. o Corinne her self sitter o kastar pappbollar i huvet på folk, stackars små jävlar :)

VECKANS TIPS!
Om din häst får kolik, ge den a-fil blandat med whiskey!


Corinne är en bitch, just so you  know ;)

mamma » 2010-03-19 | 15:49:19

Hur mycket av varje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback