Five true things..

.. about me.

1. När jag skulle göra mina gymnasieval i 9:an, råkade jag söka in till Bollerups särskola
som förstahands val.. ( Märkte det inte förrän SYO:n påpekade det, efter att jag lämnat in ansökan.. )



2. Jag är fruktansvärt rädd för spindlar.



3. Jag är dödligt allergisk mot getingar.



4.
Innan jag började på Plönninge var jag strängt emot alkohol & skulle aldrig få för mig
att vilja dricka det.  ( Dock har detta gått över ;)



5. Folk som inte känner mig, får ibland uppfattningen om att jag är bitchig..?  
( Kan ju då meddela, att jag inte ser någon mening med att spendera ett helt liv som en hänsynslös hagga,
med andra ord - Jag är ingen bitch. Not even close ..
)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback