Dööö

Idag kör Corinne på ett blogginlägg som han skrivit med blindskrift.
Jag ser seriöst ingenting, migrän anfall till tusen & en hals som jävlas med mig..

Jag har iaf precis varit i stallet, dels för att berätta att jag lever & för att tempa Escada.
Och nudå?
- Jag ska proppa i mig några tabletter
 ( ser ju dock ingenting, så det blir ju spännande vad man får i sig )

Gårkvällen var iallafall awesome, vi körde något random spel där man fick genomgå en hög med
minst sagt pinsamma situationer.

Jag fick bl a sms:a till Blondie att om han visade brösten för mig skulle jag bjuda honom på en glass.
Några genomgående blickar fick man vid frukosten i morse iaf. (:
- Kanske inte så pinsamt kan tyckas.
Men detta var dock en bråkdel av allt som jag fick göra..
KUUUUL.

Efteråt stack vi ner till Ricke, Christian & Magnus där Veronica skulle agera som en poserande
födelsedagspresent till Christian, stackarn fick panik.. (:

Nu måste jag leta migräntabletter !
Hoppas ni ser vad jag skrivit, för det gör inte jag..

marrie » 2010-03-24 | 21:14:48
URL: http://mthereses.blogg.se/

hahahh va roligt :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback