Survivers #1

Jag skulle egentligen slängt in några fler inlägg igår, men efter att min kusin, Veronica & jag
fått för oss att vi skulle ta en uppfriskande cykeltur i den såkallade "Svenska sommaren".
Men andra ord - Stormen & ösregnet som härjade utanför våra fönster.

Men vad gör man inte för att slippa tillbringa en lördagskväll ensam, framför en film man sett flera gånger om?

                   
Turen gick kanon-bra ! Dock hoppade min kedja 2 gånger..

Blöt som en dränkt katt mötte vi upp varandra, där vi sedan satte kurs mot Verum CITY.
På kvällen blev det mys framför tv:n med onyttigt snacks, maraton med filmerna från
"En prinsessas dagbok" & en styck trött Veronica som somnade i soffan....... ;)
Mysig kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback