Liseberg

Att det har varit dåligt med inlägg är jag rätt medveten om..
Anledningen kan vara att vi bl a var på Liseberg igår.

Hur min första vistelse i nöjesparken var?
Man kan väl uttrycka sig att det var en skräck-blandad-förtjusning.
Jag har nämnligen aldrig i hela mitt liv varit så rädd som när jag gick genom Hotel Gasten.
Timmie försökte innerligt övertala mig att inte gå in där.
Men här skulle man tydligen dra till sin kaxiga sida och visa sig vara en "wannabe Tarzan"?
HA HA HA ..
Detta fick jag dock äta upp senare under dagen..
När vi skulle åka allra längst fram på BALDER !
Undra om Timmie fått tillbaka sin fullständiga hörsel efter mina döds-skrik?
Det kändes ju faktiskt lite udda att jag var den ända som verkligen skrek medan alla garvade.. ÅT mig..
Saken blev väl inte bättre av att farten fick mina ögon att rinna. Tackar vattenfast mascara!

Det finns så sjukt mycket annat jag kan berätta om den sjuka dagen på Liseberg.
Men jag vill kanske inte skämma ut mig mer än vad jag redan gjort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback