En saknad

Asså shiiit vad jag kommer sakna Plönninge-livet under lovet..

- Att somna till ljudet av trimmade Epa-traktorer som brummar förbi
utanför mitt fönster varannan minut..
- Böndernas plötsliga vrål när dom ser en hög av nylagda träckbollar på vägen..
- Mina fina flickor som ständigt får mig att skratta på både min & deras bekostnad..
- Vårat festande som ibland slutar med att Veronica & Jag rullar under elstaket, kutar som fan,
 ramlar över båtar (!), bränner sönder benen på brännässlor, trampar i koskit.
Allt detta, bara för att inte bli tagna av varken polisen eller bevakningstjänst & förhoppningsvis inte
bli av med boendet..
Men det är sååå värt mödan !

Vi har haft en extremt rolig tid tillsammans so far, och fler kommer det bli!

Ni är underbara !

veronica » 2010-06-09 | 10:51:21

jag börjar gråta :(

Emmmaaaaaa » 2010-06-09 | 11:34:22

Du är underbar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback