Dagens tvång ?

Nu har vi precis varit och handlat kvällens nödvändigheter.
Så som mat, dryck & ansiktsmask (?) .
Vi ska tydligen ge våra ansikten en touch of freshness.
Det kanske behövs, vem vet..

Nu är iallafall varorna uppackade och Timmie drog sig till stallet illa kvickt för att vattna ridhuset,
som mer ser ut som en Sahara öken..
Det ska nämligen hållas träningar här ikväll, så vi ska väl antagligen slänga några snabba blickar på dem
under tiden vi kollar på Avatar.
Att ha en grym utsikt från lägenheten till manegen är ju inte helt fel ;)

Såå, nu har jag iaf gjort Timmie nöjd.
Han gav mig nämligen en uppgift som lät mer som ett tvång, innan han susa ner till stallet.
- DU MÅSTE BLOGGA!!

Done, nu ska jag ner och ge min tjocka ponny lite kvällsmat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback