Paradise Hotel

Snart är även denna dag slut. Mycket arbete utfördes & hästarna blev ridna.
Escada red jag under kvällen i Maud & Hans sällskap, dock gick det inge vidare.
Hon var spänd & ville hellre kolla på de andra hästarna som reds.

Men hon är ju fortfarande unghäst & är ännu ganska grön,
så man ska inte ta dagens beteende på allvar.
Konstigt nog fick jag ändå beröm av Hans för min ridning.

Nu har vi åter bänkat oss framför tv:n med varsin dator i knäet.
Kollar på Paradise Hotel i hopp om att något bättre program ska komma och rädda oss.
Dock ser det ganska mörkt ut..
Paradise Hotel - Världens mest meningslösa såpa som någonsin spelats in. 
Seriöst, hur kan folk ödsla sin tid på att glo på sådan skit?
Nä, det kommer man nog aldrig få reda på..

Nu ska jag ägna de närmsta 15 minuterna till att glo vidare på såpan sedan blir det sängen..

Gó Natt ! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback