GÄSP !



Nu är man åter hemma i skogen.
Jag har precis tagit en lång & varm dusch.
Ni kan inte ana hur mycket jag saknat en fräsch, ren dusch som inte sprutar åt alla håll !
Det är ett under att man ens vågade duscha på praktiken överhuvud taget.
Små, äckliga möss sprang stundtals runt benen på en i lägenheten
medan man stod och gallskrek efter hjälp,
Ljudliga knackningar på väggarna, häftiga dunsar mot taket & lampor som mystiskt tänder sig själva..
Fortsätter det såhär, kommer jag inom en snar framtid bli immun mot det mesta här i världen.
Vilket kanske är positivt?
Nä, kanske inte..

Men jag har iallafall haft en riktig rolig vecka !
Dock har jag blivit "blond" - förklarad av alla dryga blondin skämt vår handledare kommit på,
med det kan jag leva med.. Ett tag iallafall.
Ridningen har gått riktigt bra, många fina hästar & bra träning inför min egen ridning med Escada.
Att vi dessutom fick ge råd till våran ena handledare angående Blind dates ( som han ska på imorgon )
är ju kanske lite speciellt.. Veronica & jag är ju verkligen proffs på sånt ! .. Haha

Gaaah .. Jag måste nog gå och lägga mig nu innan jag gäspar så att käken går ur led !

Sov Gott!
mamma » 2010-01-16 | 11:39:36
URL: http://fattas

Det att du blivit immun mot det mesta.Gäller det spindlar och mockning också?

hannah » 2010-01-16 | 12:26:36
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

hej! jag har veckans blogg hos mig.

intresserad av att vara med?

det är en bra idé om man vill fånga fler besökare,så om du är intresserad är det bara att anmäla sig! =D

veronica » 2010-01-16 | 16:01:17
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

veckan har verkligen varit galen. mycket underlig måste jag säga, haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback