Lördag



Snart ska Dag & jag åka till Vallåsen för att ge oss ut i skidbackarna.
( Vi lär inte komma hemifrån förrän vid kl 3, Dag skulle ha sovmorgon.. )
När vi väl är framme ska vi antagligen tillbringa resten av eftermiddagen där.
Beror på hur länge jag klarar att stå på skidorna (:

Om jag kommer hem utan några brötna ben & armar ska jag sova i Osby hos
Dag and his girlfriend i natt.
Blir antagligen inga övriga planer inför kvällen, mer än tv & att jag ska äga sönder Dag på Battlefield? ;)

Hörs senare !
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg! » 2010-02-07 | 10:42:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Gillar du Hästar? - Då har jag bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Så kika gärna in, du kanske också gillar den som många andra hästtjejer runt om i världen!

Vivere » 2010-02-07 | 20:57:11
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

MEN CORRE ! klart du fixar stå på skidor ;o), bryt bara inga ben , det gör så ont och tar tid och läka ;) kram på dig

evelina » 2010-02-09 | 18:40:10
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

har du ramlat och dött i skidbacken vännen ;)?

Markus » 2010-02-27 | 20:14:19

Hej igen som du märker så har jag precis upptäkt din blogg. Nu var det så att jag läste att du ägde på Battlefield så då tänkte jag att jag måste veta vad du heter på Bf eller din bror. SÅ ska jag visa hur man spelar hehehe




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback