Traktor !

Klassen sitter just nu i böndernas datorsal & "pluggar till traktorprovet" = facebook.
Vi har inga lärare, då båda är ut och kör traktor med halva klassen.
Snart är det vår tur !

Sist vi körde traktor "råkade" Emma styra rakt ut i diket,
men kvick som man är filmade man hela alltet.
(
lägger kanske upp filmen här under helgen )

Efter skolan drar jag till stallet för att tillbringa kvällen
med en svamp & putsmedel i mängder.
Sadel, träns, stövlar & lilla hästen ska putsas ( hon ska dock bara borstas ).

Imorgon blir det vår första tävling tillsammans, quite exiting..
Nä, men jag förväntar mig ingenting, så länge vi bara kommer runt banan.

Nu ska jag följa med Evve till kaffemaskinen en våning ner.

Vi hörs!

Biffen ;) » 2010-02-21 | 14:14:47

hahahh du bara "råkade" köra ut i diket oxå eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback