Snöbollskrig inomhus? Sååå 2000 tal ..

Gårdagen blev som väntat, seeen..
Det blev dock ingen film då vi fick sällskap av några uttråkade bönder istället.
Snöbollskrig i korridoren som slutade med att jag stod inlåst på toan för att
undvika att Ribbås skulle mula mig,
efter att ha fått in ett antal klockrena träffar i hans nylle. :)

Jag har precis kommit tillbaka från stallet,
Escada fick stå idag då hon kändes väldigt
trött efter gårdagens pass. Det är hon värd.

Nu är det så att jag är sjuuukt trött på all snö !
Det väller ner fortfarande..
Att gå till & från stallet varje eftermiddag är ganska segt då det blåser,
snöar & är isande kallt för jämnan.
Idag fick jag turligt nog skjuts av en bonne i 3:an som snällt frågade om jag ville ha skjuts.
Har dock aldrig pratat med honom förut, men har sett honom på skolan några gånger tidigare..


Jaja.. Nu ska jag ta en dusch & invänta min
cola som Ida & Veronica snart kommer hem med..

Höres !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback