Kväll På HusHåll

Nu är det kväll, och Veronica bloggar här på Correns blogg :) Vi har en trevlig kväll, eller ja, Typ iaf. Vi gör inte så mycket för tillfället, Cissi sitter och fröklarar något som jag inte lyssnar på. Tror det handlar om kort någonting...?
Kvällen är ännu oviss men det är oftast dom som blir dom bästa ;)

Idag har vi haft Traktor hela dagen, först hade vi teorii och vi sooooooomnadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Och sen så körde vi :D Corren va jätte nervös men tror hon klarade det bra, men hon lever iaf och sitter bredvid mig :)

För andra dagen i rad så har vi bakat Kladdkaka i muffins formar. De va jävligt gott kan jag ju säga :D
Men nu ska jag ta tag i mitt liv, kanske tvätta av kladdkakesmeten som finns på min hand.


HEJDÅ!!!  ♥

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback