KlanT

Hej bloggen

Jag ville bara säga att jag lever & att jag inte drabbats av någon dödlig sjukdom till
anledningen av att jag inte bloggat.
Jag var nämligen så pass klantig att jag råkade tappa mitt modem i bilen påväg till skolan i söndags,
och har därför inte haft tillgång till något internet förrän jag fick modemet med posten igår. (:

Angående Dags & min eftermiddag i skidbacken, blev tråkigt nog inställd.
Vi var på plats i Vallåsen, men allt var dock uthyrt & liftkön bestod av hundratals
ivriga danskar som stod och trängdes.
Så vi sket i det helt enkelt..

För övrigt har veckan varit både dryg & riktigt bra.
Det beror väl nästan på hur man ser det..

Nu måste jag fortsätta skriva på temat.

Höres!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback