Bönder...

Efter ett lagom tråkigt stallmöte i eftermiddags begav jag mig hem till Hushåll igen,
i hopp om en lugn kväll, laga en ätbar kvällsmat & umgås med vännerna.
Men ICKE !
Just när man tagit en tugga från mackorna som skulle föreställa min mat,
kom Ida springande till köket;
- CORINNE! Bönderna har tagit bort din dörr!!
En djup suck & man avslutade ätandet för att istället dra bönderna i öronen..
Nä, det räckte faktiskt med att jag blinkade lite sött med ögonen & de satte tillbaka dörren igen (:
Ibland finns det fördelar att vara tjej.


Därefter tillbringades kvällen med bönderna, Paradise hotel & kladdkaka..
Imorgon har vi traktorkörning hel dagen & det ska bli snöstorm..
Varför känns det som att detta kommer gå åt skogen?

Nu ska jag sova, God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback