MY DAY

Nu är jag tillbaka efter en i stort sett, Datorfri dag.

Ganska skönt att man inte har några fler foton som ska redigeras & levereras..
Lämnade nämligen bröllopsfotona till paret i förgår, så nu klirrar det rätt bra i kassan. Haha

Vad jag har sysslat med under dagen är väl såkallade "husliga sysslor".
- Som att klippa gräs.
- Sopat rent hela stallet.
- Städat.
- Pysslat med hästarna.
Och till sist..
- Ha sönder skären på gräsklipparen.. ( Hunden lägger ju sina förbannade leksaker all over the place! )
Sen har jag precis ridit Escada.

Vad hon ska göra resten av kvällen återstår att se.
Blir väl en dusch & en stunds tv-tittande innan jag går och lägger mig.
Det ryktas nämligen att vi ska åka hemifrån redan kl 07:00 imorgon bitti..
ÖÖÖH..

Följ min blogg med bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback