Bra början på hösten?

Vilken slapp dag !
Brand-föreläsning i 3 timmar & sedan engelskan efter lunch.
Då hade vi något slags prov i läsförståelse.
Det kändes väl bra :)

Direkt efter läraren signalerat att vi fick gå, drog vi ner och köpte glass
i matsalen & la oss på gräsmattan och stekte.
Riktigt härligt väder!

Nu ska jag ta till min ovanliga charm & försöka få ut bönderna ur rummet,
så man kan få byta om till stallkläder.
Jag föredrar att helst inte ha någon publik ;)
Nu ska jag iaf försöka att dra mig till stallet & rida.
Lite bilder kommer förmodligen ikväll, då Ida & Veronica ska fota när jag rider !

Senare ikväll ska vi gymma & vara allmänt nyttiga,
det ska bli grymt roligt ! :)

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback