Resultatet från en shoppingdag i Halmstad

Gó kväll läsare ♥

Som vanligt har jag dåligt samvete att jag inte hinner uppdatera bloggen
på dagarna & ibland inte ens på kvällarna heller.
It´s bad, I know..

Från och med nu ska jag sätta upp mål att jag Ska hinna uppdatera
bloggen minst en gång/dag.
Dels för att göra er delaktiga i min vardag & för att hålla erat
intresse vid liv att vilja följa bloggen. ♥

Med start från nu..

Dagen har spenderats i Halmstad med mina söta vänner Josefin & Evelina.
Eftersom studiebidraget rullat in på våra konton var det shopping som stod högst
upp på allas "att göra lista".

Vad jag köpte kommer ni få se nedan.



149:- H&M
(Randigt är höstens nya ♥)

59:- H&M


Detta var några av dagens fynd.

Dagen har varit riktigt trevlig, med mängder av skratt &
prat men två underbara vänner.

Nu ska vi bänka oss i min säng och glo på En natt på museet 2.
Dricka tea  ha det allmänt mysigt!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback