Rast-blogg

Nu har vi rast & halva klassen sitter och nördar framför datorerna.
Jag tog med min egen, man känner sig lite mer "hemma" med den :)

Nästa lektion ska vi göra några uppgifter som vår lärare lagt upp på internet,
Då han meddelade vid kl 2 i natt att han skulle till Holland & kunde inte komma hit.

Ja, han är ganska speciell..

Efter skolan ska jag till stallet och rida Bubber.
När jag kommer hem ska jag snabbt byta om och gå med 
några kompisar till gymmet & gymma.
Corinne har nämligen startat en ny livstil.
Sluta äta onyttigt (även fast jag typ aldrig äter godis eller liknande annars heller)
 & börja träna utöver bara ridningen. :)

Nu ska jag plugga inför BKK provet på onsdag.

Take Care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback