Good morning!

Dålig uppdatering, I Know. . .
Det händer en massa här, så jag hinner inte blogga ibland.
Jag skulle egentligen bloggat igår men fick förhinder.
Någon hade nämligen skruvat loss sadeln på min cykel, så jag fick bege
mig upp till bönderna som hade Meckarkväll.
Hjälpsamma & goa hjälpte dem mig gärna :)

Efter att ha pluggat en stund på rummet började tjejerna tjata på att
jag måste släpa mig till fritids & kolla på Idol med dem.
Vilket jag faktiskt gjorde.
Tanken var att jag skulle gå upp till rummet och fortsätta plugga direkt efter.
Dock så var inte fallet..
Jag umgicks istället med Jossan, Evve, Philippa & en hel hög med bönder.
Men det var ju också trevligt! :)
Speciellt när jag " råkade " göra så att Josse spillde en halv
coca cola flaska över sig ;)

Klassen sitter nu och nördar framför datorerna &
genomlider när vaktmästarna testar brandlarm..
Hejsan Tinituss! 

Vi har precis haft vårat första prov, det handlade om fodersmältning,
hästhållning och en del om människan & husdjuren.
Det gick riktigt bra.
Fick alla rätt på 47 frågor! :)   
Dock har vi ett prov imorgon också, för de som vill ha VG/MVG.
Men det ska nog gå bra.

Efter denna lektionen har vi kalvhantering!
Sist vi gjorde det hade vi så grymt roligt.
Right Veronica? ;)

Efter skolan ska jag cykla till stallet & medverka på specialidrotten.
Därefter blir det en massa plugg & Idol.
Dessutom åker min rumskompis hem för några dagar,
så jag har the whole room by my self!
Kan livet bli bättre? ;)

Ha de fint!
Jossan » 2009-09-09 | 09:18:07
URL: http://www.josefinemarberg.devote.se

Jaja visst råkade du !MORR också fick typ jag all skulden för de! :O Ditt träck! Ajao swka bli najs med kalvisarna , jag tänker sno emmas knäckebrödskossa :P mohaha pöss love

iiidzyy » 2009-09-09 | 09:20:09

Nej Corinne, du får inte ditt rum för dej själv, MOHAHAHA

Corinne » 2009-09-09 | 09:25:10
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Svar till Iiidzyy:

You and you´re roomie are welcome too my party! ;D

veronica » 2009-09-09 | 09:48:00
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

JAAAAAAAAAAAAAAAAA klavhantering :D:D:D::D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback