God natt Läsare!

Jag är hemskt ledsen för min dåliga
uppdatering, men som sagt. Fullt upp hela dagarna.
Imorgon är det då skola igen & sovmorgon till kl 12:45
- Som alla måndagar här på Plönninge :)

Under kvällen har jag ridit Bubber.
Som för övrigt gick super idag!
Riktigt nöjd med tjockisen, som gjorde precis vad
man bad honom göra.
Dessutom blev man ju bara ännu gladare av att han faktiskt
gått ner hela 8 kg, sedan sist jag vägde honom! ;)

Efter stallet drog jag tillbaka till rummet för att börja plugga
inför provet på onsdag.
Pluggandet gav inga större resultat, så jag får fortsätta imorgon bitti.

Nu sitter jag på sängen med datorn i knäet & väntar tålmodigt på
att min manikyr ska torka.
Man vill ju helst inte att det ska kleta av sig i sängen under natten..

Ni får ha det så bra!

Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback