We love Ullared ♥

Gó kväll allihopa!

Idag har Corinne varit i Ullared för första gången.
Vet att jag är lite efter, men shit the same!
Vi köade i ca en timme för att få komma in, men det var det värt.
Jag som älskar att shoppa tyckte det hela var enormt roligt.
Evelina & jag fyndade en hel del grejer till rummet, bl a gardiner och lampa.
Bilder på det nya rummet kommer så småningom, håll utkik!
En riktigt lyckad dag med en massa fynd. ♥



Veronica, Jag & Evelina innan färden till Gekås. ♥

Imorgon ska Bubber och jag rida programträning för Maud Delling.
Tredje gången jag rider programmet, så det blir spänninade om
jag kommer ihåg det. I annat fall tar vi igen det på den obligatoriska
programträningen på onsdag för samma domare.
Jag har två fotografer som kommer vara på plats, så bilder & kanske en film
kommer det nog bli!

Wish me Luck!

God natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback