That´s nice

Gó eftermiddag läsare ♥

Mina lov ord varade ju länge.
Ska uppdatera varje dag  . . . Lalalala

Fast denna gång har jag faktiskt en riktigt bra ursäkt.
Det har varit prov, läxförhör, arbeten, redovisningar & en hel del annat
som gjort mina dagar aningen fullspäckade.

Nu är dock allt det där över för detta temat.
(Har bara en rapport som ska va inskickad på söndag, som jag ännu
inte börjat skriva på)
Liksom, varför bryta trenden man följt i flera år.
Alltså sitta med paniken i halsgropen sista kvällen & frågat sig själv
- varför gjorde man inte detta tidigare?

Hursomhelst hade vi både BKK & VG-MVG provet idag.
Vilket gick ganska bra.
Resultatet blev MVG & jag är hyffsat nöjd.

Annars har väl dagen fortsatt i sitt snabba tempo
tills skoldagen nu är slut.
Det är dax för mig att åter igen åka hemåt mot skogarna i Skåne,
med hopp om att få tillbaka sin normala dialekt.
Det är verkligen helt sjuk hur min dialekt ändrats.
Hoppas det hela vänder under visiten hemma.

Nu, Dax att packa!

Ha de fint! ♥

veronica » 2009-10-04 | 20:36:29
URL: http://veroniicaaa.blogg.se/

UPPDATERA DÅ DIN APA`!!!!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback