Allhelgonsdag


Idag är det återigen lördag och jag har varit vaken ett tag.
Dock är jag väldigt trött.
Men jag satt nog uppe lite för länge i natt, så jag får väl skylla jag själv.


Att det är allhelgons dag vet nog de flesta.
Men att man ska vara lite mer uppmärksam på eventuella spöken & annat läskigt,
är det nog inte många som tänker på.
Jag hoppas verkligen inte jag stöter på något :)
Att jag kanske ska kolla på en hög skräckfilmer i kväll är ju kanske inte
det bästa en dag som denna.
Med andra ord:
- Jag kommer dööö!

Vi kan ju säga såhär:
Om bloggen inte uppdateras under morgondagen så
har Liemannen varit och hämtat mig :)

Nu mina vänner ska jag dra mig utåt.

Puss & Kram

matilda » 2009-10-31 | 23:17:57
URL: http://matilove.blogg.se/

Heeeeeeeeeej Corinne :D

fin blogg du har (:

Kolla och kommentera gärna på min med

Det va längesedan vi sågs nu du!

/matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback