Körslaget..

Bara jag som tyckt att denna dag gått i snigelfart?
Den har lixom stått still.

Men det tråkig vädret som tycktes deprimera vem som helst
öste ner dygnets alla timmar, gjorde ett klart tecken på att
hösten har anlännt till Skåne i år igen.
Alltså är det snart hög tid till att förnya garderoben inför vintern! :)

Regnet öser fortfarande ner utanför mitt fönster medan jag
flummigt kollar på Körslaget.
Detta program är något jag egentligen inte brukar kolla på,
men efter ett tags sappande mellan program jag aldrig sett förut
orkade jag inte envisa mig
mer med att hitta ett måttligt ointressant program.

Gry Forsell, som är programledare för Körslaget.
Var tydligen med om en ridolycka tidigare under dagen.
Hon fick besöka sjukhuset, då dom trodde att nacken var bruten.
Lyckligt vis var det bara en rejäl smäll hon fått & inga allvarliga skador.
Att hon ändå är i tv rutan i kväll är riktigt starkt jobbat.



Klockan har sniglat sig fråm till 21:00 & hästarna står i stallet med hungriga magar.

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback