Good evening!

Ännu en slapp & allmänt seg dag har passerat.
Vädret är fortfarande mulet & deprimerande.
GAAAH! Nån mer som ville ha vår & sommar lika mycket
som jag?..            
Någon?

Eftersom man inte kan göra så mycket åt saken får man helt enkelt
längta tills snön lägger sig & man kan börja mula några Plönningebor!
Lanthusbor - känn er träffade ;)
Dock blir nog detta inte speciellt populärt då jag nog får tänka på att
ordna ett annat boende utifall att de våldtar mig senare under natten :)
Mysigt..

I eftermiddags var jag hos tandläkaren för den årliga undersökningen..
Hade inga hål denna gången heller :)
Min vän Carro följde med som lite moraliskt stöd & höll mig i handen hela tiden.
(LÄS: Det gjorde hon inte, under hela undersökningen satt hon på en stol & gäspade)
Efter undersökningen fick jag en tandborste som belöning!
Fast jag hellre ville ha ett bokmärke ;(
Eller kanske inte.

Därefter blev den en klipptid till Onsdag & en något ljudlig bilfärd med Dag.

Nu sitter vi här i Carros hus & nördar framför varsin dator, utan någon
som helst anledning, vi bara är.



Senare blir det film & måndagsmys! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback