God natt allesammans! ♥

Ännu en dag har nått sitt slut och jag ska åter igen dra mig till sängs.
Dagen har varit ganska lugn, då jag bara varit i stallet, kollat på film med
Philippa & Marie, samt fixat en ny header till Timmie. ♥
Ibland är det skönt att  bara få vara.

Angående den nya designen,
kommer den nog dyka upp inom de närmsta dagarna.
Jag har inte riktigt kommit på hur den ska se ut.
Men den som väntar får se :)

En annan bra sak är att min praktik plats inför vecka 45 är fixad! ♥
Jag ska antagligen jobba som lärare & instruktör på Osby ridskola.
Då jag börjar jobba kl 14:30 har man det ju ganska slappt.
Men alldeles för lugnt vill man ju inte ha det,
jag vill jobba,
jag vill vara aktiv
jag vill arbeta
jag vill ha bra omdömen!
Hur det nu än blir så ska jag jobba för att förtjäna enbart positiv kritik.
Då man på senare dár blivit pluggis, så ska man ju keep up the good work.
Right?


Nu väntar sängen otåligt på mig..

Natti natti! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback