Vilken dag !

Nu har jag äntligen kommit i säng efter en dag fullt med shopping och affärer.
Efter att mamma hämtat mig på skolan i förmiddags begav vi oss till Halmstad för att enbart köpa nya
skor & jacka till mig. Jag kan dock säga att det blev en heeeel del mer!
För mig blev det jackor för både att ha i stallet och en att ha på fritiden,
Skor - eller stövletter som man brukar kalla det & ett par hög klackat som jag nervöst satte på mig i hopp om att inte stuka foten igen. Tro mig, jag kommer inte använda högklackat på ett tag!

På H&M blev det 2 par jeans, linne & en rutig klänning samt en ny väska - då min förra gått sönder.
Tyvärr har jag inga bilder, men ska försöka fixa imorgon bitti!
Morgondagen blir tidig då jag ska rida både Bubber & Fire fly innan jag ska göra vid mig inför en kväll på Bion med mina saknade vänner Emma & Sofie.
Vi ska se New moon!
Precis som vi bestämde förra året efter att ha sätt Twilight :)



Nu ska jag krypa ner i sängen och inviga mina nya kuddar (
som vi också köpte idag )
och fortsätta kolla på tv:n en stund till.

Sov gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback