Tjoo

Nej, jag har inte ramlat av hästen och hamnat i koma.
Jag är fullt frisk faktsikt, har bara inte "orkat" blogga.

Så nu vet ni det :)

Om jag nu ska återberätta veckans händelser i detalj, kommer det ta hela kvällen.
Så be mig inte, snälla? :)

Vad jag kan upplysa om har det varit en extremt jobbig & händelserik vecka.
Allt från att stå hjälplös med en punkterad transport med häst inlastad på ett vägarbets område!
Till att springa runder som en Duracell-kanin och fylla en miljon höpåsar till biljoner hästar.

Och vet ni?
Det känns verkligen skönt att veckan är över!
Jobbet var ju kanske inte det roligaste när man stod helt genomblöt och hackade tänder
så att man nästan fick hjärnskakning.. BRRRR..
Corinne stod fortfarande med ett brett leende på läpparna för att visa att hon klarar det!
(Medan jag egentligen tänkte: JAG KOMMER DÖÖÖ! )

Men det fanns ju såklart några bra stunder också.
Då mina handledare var på skämthumör kunde det faktiskt vara ganska roligt.

Något rätt måste jag iallafall gjort när "chefen" hade åkt iväg till Kristianstad för att köpa ett schabrak till mig som tack för praktiken! Behöver jag nämna att jag fick MVG? ;)

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback