På Globen

Som jag visste, jag kom inte upp i tid i morse.
Klockan envisades tydligen med att inte ringa alls.
Det blev en stressig morgon och en snabb frukost innan vi bar oss av igen.

Nu sitter jag iallafall i utställarnas fika rum på Globen och tar det lugnt.
Folket börjar komma in genom portarna nu och det kommer inte dröja länge innan det blir fullt i annexet.
Dagens föreställningar håller på till kl 23 i kväll, så detta kommer säkerligen bli en lång dag.

Min vän Evelina, som jag inte träffat sedan Globen förra året - kommer hit idag.
Det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen!

Nu är min lilla "rast" slut och jag måste återgå till montern.

Bloggar säkert mer under dagen.
evelina » 2009-11-29 | 15:43:33
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

det var jättekul att träffas! synd att vi bara hann säga hej som hastigast :/ var också tvungen att åka lite tidigare. :/ kommer du vara där nästa år också ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback