Mot Stockholm, Globen

God morgon allesammans!

Nu sitter jag i en bil påväg upp till Stockholm, där jag ska spendera helgen under
Stockholm International Horse Show.
Detta har jag tyvärr inte berättat för er innan då jag varit väldigt dålig med uppdateringen här.
Min tränare Catrin Henriksson, brukar årligen ha en monter på mässan där och behövde lite förstärkning på personal, där kommer jag in i bilden :)

Jag var med förra året också, men nu är det dock utan min vän Timmie!
How can I survive without him there?!
Vi hade nämligen riktigt roligt på Globen, då jag fick springa runder och rädda honom från diverse dejter, romantiska middagar på Mc Donalds och taffsande små muppar.
Jag har nog aldrig haft så mycket att göra i hela mitt liv.
Timme tycks verkligen ha någon slags dragkraft kring sig som desperata grabbar sugs med i.
Lilla Timmie, du är för gó! :)

Eftersom jag kommer befinna mig på Globen hela dagarna, har jag min dator med mig på mässan, 
så jag vid min lediga tid kan uppdatera bloggen.
Min kamera kommer självklart hänga på axeln hela tiden, så en hel del bilder kommer det bli !


Nu ska jag luta mig tillbaka i sätet, proppa hörlurarna i öronen och sätta igång Spotify
medan jag fixar med Timmie blogg :)

Kramar!

 

Timmie » 2009-11-26 | 09:30:39
URL: http://melanozz.blogg.se/

Du kommer att klara det vännen!

Vi hade verkligen jätte kul förra året, och gud vet vad jag gör för att dra till mig alla skummisar haha!



KRAM VÄNNEN!

Anonym » 2009-11-26 | 18:33:38
URL: http://nabohlin.blogg.se/

ses där :)?

evelina » 2009-11-26 | 18:34:14
URL: http://eveelinabohlin.blogg.se/

ses där:)? *


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback