God Natt !

Nu är montern klar och vi befinner oss nu hos en av Catrins vänninor där vi ska sova under denna helg.
Färden till Stockholm gick bra förrutom att vår yngsta monterpersonal Emelie, spydde 2 gånger..
Så bilen luktade allt annat än gott under halva vägen upp till Globen..

Emelie, som är en blyg och väldigt osäker tjej har jag inte pratat med ett dugg
sedan vi hälsade på varandra igår kväll.
Med andra ord - Jag undviker henne. Jag är lite bitch på den fronten :) Hehe

Att hon följer efter mig som om jag hade ett gummiband i häcken och att hon spydde flertalet gånger i bilen,
är några av orsakerna..

Tydligen så ska vi också DELA säng under dessa dagar!
Så jag får väl hålla för näsan och bita ihop, samt hoppas på att detta går lindrigt förbi..

Dax att sova!

God Natt!




vivere » 2009-11-27 | 15:32:59
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Det låter som du får trevlig dagar i Globen :o) , men det fixar du !!



Kram



Vivere


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback