Ida Gästbloggar

Efter att ha avnjutit en underbar kvällsmat bestående av spagetti och köttfärsås gick vi alla fyra
( Corinne, Benjamin, Emma och jag, Ida ) in till Evelinas säng och mööös.  
Vi kollade i skolkatalogen sedan 07-08 och pratade en massa skit :)

Nu är det en till sak jag måste erkänna som jag inte vågat berätta innan.
Min svamp i underlivet är obotlig, alltså kommer jag aldrig att bli frisk från min svamp. Det är med djupaste sorg jag lägger fram detta till er. Ni ska veta att jag skämms över detta så var försiktiga när ni pratar med mig i framtiden, tänk även på att skydda er om ni skulle få närmre kontakt med mig.





Det var allt för mig
KRAAAAAAAAAAMM
Idaaaa <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback