Ååh ni är så saknade!

Vilken kväll! Det var så otroligt roligt att träffa några av sina gamla klasskompisar igen.
Det blev en hel del skratt och prat om de nya skolorna som vi numera går på.
Kvällens mat blev dock varken nyttig eller speciellt god. 
Mc donalds är verkligen en nödlösning när det inte finns andra alternativa resturanger att äta på. 
Tjockis-mat är inget att rekommendera.
Så det blir en Tumme Ner för maten.

Filmen däremot var riktigt bra!
Skådespelarna var som väntade - riktigt duktiga & de nya effekterna var grymma!
Edward & Jacob var lika snygga & fortfarande så onaturligt perkekta - As usual.
Det blev en himla massa dräggel på dessa hunkar.

Nu är det dax för mig att sova, då klockan ringer tidigt imorgon.
It´s monday, People!

God natt!
Emma » 2009-11-23 | 21:34:26

Jag hade jättekul! Fick en eller två tårar när jag fick se dig:) var så sjukt länge sedan vi sågs! Jag gillade också filmen MYCKET!!! :P Snygga hunkar var bara förnamnet! :P Vi får lätt se den tredje ihop! :D:D Ha det gött Cinne! Saknar dig ska du veta! :) <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback