Ojoj

Corinne är på blogg-humör idag! (:
Det är bannemej inte ofta de händer.
Eftersom jag redan skrivit om dagen så kommer detta inlägg
inte handla om något speciellt.

Nu ikväll när jag skulle ut och ta in pållarna.
Kom jag på mig själv med att sätta på mig hela munderingen.
Tjock jacka, vantar & mössa.
Herregud det är ju maj! Då ska man väl inte frysa så mycket för att allt detta ska behövas?
- Antingen är det något allvarligt fel på mig eller så är jag bara onormal x)
Och nej, springa intervaller är helt uteslutet Oskar ^^

Från en sak till en annan.

Det är först idag jag märkt att mamma inte druckit på flera veckor, om inte månader!
Inte så hon blivit full iaf.
Nu känner jag mig nästan lite dum som inte påpekat och berömt henne, det måste göras!
Faktiskt tror jag att hon själv mår mycket bättre, hon är gladare och på bättre humör.

Usch, alkohol är verkligen någonting jag kan hålla mig borta ifrån.
Visst, cider går väl an ibland. Men inte mer.
Dels för att det inte är bra för hälsan.
& det innehåller så grymt mycket kalorier.
Och det är deffinitivt inte gott!
- Så varför genomlida något som bara är onödigt?

Nu ska jag avsluta sista blogginlägget för idag och börja skriva lite på låten
som måste framföras imorgon.
- Hur ska detta gå?!


Minnen <3


Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback