Hej hopp

Som ni säker redan märkt är jag seg på att blogga, och jag ursäktar mig för detta.
Men jag ibland bättre saker för mig (a) Sry.
Jag orkar inte skriva ett sjumila långt inlägg idag, får ta en snabb genomgång.

Valborg spenderade jag med <3, vi gjorde pizza och sen stack vi ner till bålet i Loshult.
Gubben som pratade i micken lät väldigt roligt x)
Kunde inte hålla mig för skratt, de runt omkring kollade konstigt på mig, undra varför ;)
Efter fyrverkerierna drog vi hem till Oskar igen och kollade på film sen gick vi och la oss.


Godmorgon? .. Vad skabb man äääär ;o

I fredes var jag på den Nationella hopptävlingen i Osby och fotade lite + annat.
Annars har jag vatt hos Älsklingen & på lan - Lanet trodde jag aldrig jag skulle gå med på, frivilligt dvs x)
Fick se några E X T R E M T roliga filmer som Killebergarna gjort  + någon när de va små xD
Dom kommer jag inte glömma i första taget.

-*Mummel mummel*
- Det är tur att jag finns så jag kan hjälpa till med frukosten.... x'D
OMG vad roligt!


Man tyckte att vi var för högljudda på tävlingen, det var vi väl ändå inte?! ;O

Mamma skulle hämtat mig i lördags, Det sket sig.
Dag hade inte fått tummen loss till att byta till sommardäck på mammas bil,
så jag fick alltså stanna en natt till hos <3 men det gjorde inte mig nått x)
Mys mys.
Vi åkte till Lanet hemma hos Ralle och va där typ 6 timmar eller nått.
WOW är verkligen inte min grej! xD
och så kollade vi på filmerna + lite annat.
Vid 7 kom <3´s mamma och hämtade oss, vi åt och sen kollade på film.


Seriöst, <3 passar i platt hår (:

Nu har jag inget mer att skriva om helgens händelser.
Lamt inlägg, jag vet.
Men efter att ha stressat i morse för att packa och fixa håret på mindre än en halvtimme
är man ganska slö nu x)

Kiss & Hugs <3




Emma » 2009-05-08 | 23:42:02

Emma » 2009-05-08 | 23:45:57

Obs, det blev lite fel där med det första.:Q

haha, jag kommer ihåg när du var liten och satt på lektionerna och pillade med ditt hår och christin sa till dig att det inte var en hårsalong.. det är som det har hängt med dig upp i åren! :D(L)

det är så sött! <3 vad kan jag säga vi tjejer älskar hår. :D

Kramar (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback