En dålig början. . .

 . . . på dagen blev som vanligt att jag försov mig, glömde frukosten och fick springa till bussen.
Men allt slutar inte här. Halvvägs upp till bussen kom jag på att idag var det
 sista sy-slöjds lektionen innan betygen sätts.
Mitt kuddöverdrag låg hemma på datorstolen & mina vantar låg i badrummet.
Fick Corinne panik? - JA

Halva morgonen gick åt att spama Dags mobil med en massa samtal och sms.
Gissa vad glad han va när jag fick tag på honom (:  - har man en lilla syster får man ta följderna som kommer.
Men iallafall, Dag körde och lämnade grejorna i Osby och mitt liv blev så mycket lättere (:

Dagen elände var ännu inte över.
Redovisningen av min dåliga låt skulle framföras.
När jag bara skulle köra igenom låten för Niklas skakade hela jag och det började flimra för ögonen.
Han verkade dock inte märka något alls utan fortsatte som vanligt.
- Mycket bra sjunget! Riktigt bra!
Var hans kommentarer som jag inte alls kunde förstå mig på.

Att sjunga inför grupp blev något värre.
Efter jag sjöng första orden tappade jag rösten och fick börja om x)
- Jag ska då aldrig bli någon sångerska!
Förlåt att jag inte valde dig Oskar, men det hade gjort det hela så mycket jobbigare. <3
 
Men vem är världens mest underbara om inte Oskar, din låt va jätte bra! <3

Eftermiddagen spenderade jag med so boken och Louise.
Vilket team-work!
Vi är nästan klara med hela skiten och det känns så skönt!
Tåårkatåårka på den Louise ;D

Jag har skaffat mig någon rolig att övningsköra med - Dag.
Fast han ville inte ha sin egen bil då. Undra varför? ;)
Detta kommer bli skit bra!

Nu ska jag börja på bildarbetet. Men det är nog rätt lätt gjort.



Kiss & Hugs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback