Always stays together

När jag cyklade hem från bussen igår såg jag 5 stora lass med grus till paddocken.
Äntligen säger jag bara! Snart kan jag börja träna ordentligt utan att bekymra mig om underlaget.
Min fredag spenderade jag alltså större delen ute i paddocken med spade & skottkärra.

Idag
har jag & mamma på bilfärd i Skåne - Småland & Halland.
Mamma väckte mig kl 8, skulle egentligen ställt klockan men jag somnade omedvetet
utan att ha stängt av datorn. Så jag va inne på msn till kl 8 i morse för er som såg (:



Jag gjorde i ordning mig sen körde vi.
Första stället vi skulle till var en ridsportbutik utanför Laholm.
Jag blev kär i en sadel som vi ska prova på Escada och ev. köpa om den passar.
Det är lite dyrare än vi tänkt oss, men om man verkligen satsar på sin sport är det värt de.
Så hittade jag en hjälm & en Kavaj som jag ska spara till (:

Efter att ha kollat i timmavis i butiken drog vi till stugan.
Vädret var helt underbart och ett perfekt tillfälle för att fota.
Där ska jag nog tillbringa någon/några veckor i sommar och inte jobba
hela sommaren som förra året.



Därefter drog jag till Lindex och köpte en bikini + solglasögon.
Och kollade på en till avslutningsklänning.
Den va riktigt fin men jag själv tyckte att den va lite dyr för att sedan efter avslutningen inte användas så mycket.
Men mamma hade en helt annan uppfattning - hon nästan stod och tjatade på mig att hon skulle få köpa den åt mig.
Jag ville inte att hon skulle köpa den åt mig - jag sa nej.



Påväg hem körde vi inom maxi för att handla.
Jag gick mot avdelningen som säljer liggunderlag ( som jag ska ha till paddlingen).
Plötsligt kom det fram en kille till mig och började presentera sig och hur gammal han var.
- Han va typ 16-17. Så frågade han mig om samma sak och om han kunde få mitt mobil nummer!? :S
Självklart fick han inte det, men man blir ju lite fundersam till varför han skulle vilja ha det.

När jag kom hem fixade jag med lite bilder jag tagit under dagen och
städade lite.

Nu ska jag gå och lägga mig (:

Oskar <3


Kiss & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback