. - Utmaning - .

Jag blev utmanad på bdb att skriva 7 sanningar om mig själv.

Gör det här på bloggen istället där jag är mest aktiv.

 

1. Jag blir lätt rastlös och kan inte sitta still.

2. När jag tänker eller funderar på något kan jag ibland blänga surt på de i min

                  omgivning utan att varken vet om de eller mena det.

3. Jag är dålig på att ljuga

4. Jag duschar varje dag, hatar att lukta häst

5. Jag påverkas lätt av andra

6. Jag är nästan alltid glad

7. Jag har alltid positiv inställning om ngt går dåligt, att det kommer gå bättre nästa gång.
              På t ex tävlingar.

Nu har ni chansen att själv komma på EN fråga om precis vad som helst. Jag måste svara ärligt hur knäpp/pinsam den än är.
DVS. att det stannar mellan oss.


Timmie » 2009-03-12 | 17:14:29
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

http://www.freestreet.se/?r=2252



Gå in på länken och börja samla poäng för att få ut gratis presentkort att handla för på olika kända klädkedjor. bla. H&M, Nelly.com mdf. Värt att prova. Gratis att bli medlem. Så kika in på länken ovan och titta efter själv! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback