. - Tisdag - .

Idag kommer jag inte skriva något långt inlägg.
Är jätte trött och har inte mycket att skriva.

Musik - första lektionen. Började med en ny låt av Michael Jackson - Billie Jean.
Vi fick själva välja vad man ville göra, jag tog gitarr. Sången var helt utesluten! x)

Därefter No - Vi skulle göra olika kopplingsscheman.
Rätt kul. För en gång skull kände man sig smart som förstod hur allt skulle vara.
Annie skyllde dock på att min pappa är elektiker och lärt mig den vägen.
Som om jag skulle sitta hemma och göra kopplingsscheman hela dagarna? -Inte direkt.

Vi hade vikarie på spanskan, man gjorde absolut ingenting. Satt typ och bläddrade i Norra skåne.

So - Jag va så himla trött, gjorde knappt någonting. Typ halvsov på bänken hela lektionen x)

Hemma - Satt vid datorn en stund.
Lät Escada vila idag igen, jag körde lite konditions träning istället.
Kollade på Tv & fixade lite på framsidan till So:n.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.

N
atti natti  ; *


Sophie » 2009-03-11 | 18:09:42

Du det var tur att du inte sjöng för det gick inte x)

Skulle ha valt gitarr, kunde ju bara 2 meningar :P

So är så himla TRÅKIGT och btw så är jag körd :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback