. - Återblick - .

Nu har jag vatt seg på att skriva blogg igen.
Kommer därför göra en liten återblick på de senaste dagarna jag inte hunnit blogga på.

S Ö N D A G

Jag vaknade men ett ryck vid 7 och va väldigt pigg, kunde inte somna om.
Det måste va något som jävlas med mig..
När jag väl ha sovmorgon vaknar jag jätte tidigt - när jag ska upp tidigt går det hur segt som helst.
Inte nog me det, jag hade huvudvärk hela dagen.
Åt några krossade tabletter ( kan inte svälja hela ) och huvudvärken minskade.
-Louise, du är väldigt korkad ibland xD

Jag har alltså inte gjort någon större nytta under dagen.
På kvällen va jag på bio med Oskar - Männ som hatar kvinnor.
Filmen va bra, men stolarna som vi satt på var inte speciellt sköna efter ett tag.
Efter filmen åkte vi hem till honom igen och åt.
Sedan satt vi och pratade en stund innan Dag blev lite smått
 irriterad och kom och hämtade mig x)
Tack för en trevlig kväll!

M Å N D A G

Sov jag hos Dag & Anna.
Eftersom dom bor i Osby trodde jag att en sovmorgon skulle vara till hands.
Det hade den också varit, om nu inte Dags j*vla väckarklocka började
ringa kl 5! ;O
Jag höll på att somna om flera gånger, men eftersom Dag snoozade i nästan
i timme vaknade jag ju hela tiden.

Matten - Trodde att jag skulle göra matteprovet jag missade när jag va sjuk.
Det blev inte så.
Vi bestämde att jag gör det nästa måndag istället (:

Annars har väl dagen rullat på som vanligt.
Måndagar är rätt slappa - å de tackar vi för (:
 
Nu orkar jag inte skriva om dagens händelser, det får komma imorgon då vi slutar kl 12! :D

God natt ; *

  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback