. - Måndag - .

Ny vecka  &  Nya problem som så småningom ska lösas.

Dagen började inte speciellt bra  - Försov mig och hann inte äta frukost, Igen..
Påminn mig att jag måste gå och lägga mig tidigare så jag orkar upp på mornarna! ;)

Första lektionen - Matte, seg som vanligt.

Svenskan däremot var man tvungen att va så aktiv som möjligt.
Vi hade vårat muntliga Nationella prov och jag är inte speciellt glad över vem jag fick disskutera med.
Jag försökte verkligen få igång konversationen på alla sätt, fråga henne om sina åsikter och tankar.
Men nej.. Svaren jag fick ur henne va: Jag vet inte..
Om jag nu inte får henne att vilja uttrycka sig mer, är jag rätt grillad och betygen likaså..
Hjälp ?!

På Spanskan fick man göra nästan vad man ville.
Vi gjorde ett memori, som vanligt är vi inte ett dugg seriösa, man garvade mest.
Oscar tyckte att Louises jordgubbe såg ut som en baddräkt! xD Jag får inte ihop det.

Elevens val, gjorde man matte läxan. Det gick allmänt segt...

När jag kom hem väntade fler irriterande problem som vanligtvis uppstår när mamma är ledig..
Vissa av er vet nog vad jag pratar om.
Min eftermiddag har jag då tillbringat större delen på mitt rum.
Jag orkar verligen inte med henne längre.

Kvällen: Har jag varit i stallet och sen pluggat lite.

Nu ska jag hoppa in duschen och sen gå och lägga mig.

N
attiNatti : *


evelina » 2009-03-10 | 11:51:59
URL: http://evelinski.blogg.se/

sv: mohahhahaha (6) skyll dej själv!! xD haha! fast jag skulle verkligen behöva plugga matte B också men eftersom att jag är så lat så har jag strök jag det! xD haha <3

Louise » 2009-03-10 | 21:39:20

hahaha oscar e cp! de såg faktiskt ut som en jordgubbe!!

ush gumman jag finns här för dig, du kan flytta hem till mig! :) förstår om du inte orkar mer nu. <3

Anonym » 2009-03-10 | 21:40:00

hahaha oscar e cp! de såg faktiskt ut som en jordgubbe!!

ush gumman jag finns här för dig, du kan flytta hem till mig! :) förstår om du inte orkar mer nu. <3

Sophie » 2009-03-11 | 18:07:56
URL: http://mytwillight.bloggagratis.se/

Hoppas det blir bättre :'(

Finns här om du vill prata det är det vänner är till för ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback