.- Lördag -.

Jag ville verkligen inte gå upp ur sängen i morse. Ville ha sovmorgon för en gång skull!
Men nejdå, mamma skulle tvunget ha upp mig kl 07:30 för att köra till Osby och träna -.-'

När vi väl befann oss i Osby var vi ensamma i ridhuset.
Medans jag red åkte mamma och handlade.
Efter en stund kom en gubben upp på läktaren och stod och kollade på oss.
Han började fråga mig en massa saker, t ex vem min häst är efter, hur gammal, om hon är snäll att rida, OSV.
Sen lite om vem jag var, vem jag tränar för, om jag red för Osby, å en massa annat.

Sen kom min mamma tbx och de började prata om min och Escadas framtida karriär o_O
Bo, som han hette var helt säker på att vi lätt skulle kunna komma upp i MVS klasser inom loppet av bara några år.
Han erbjöd sig  t o m att ha privat träningar för oss.
Men vi får väl se..

Väl hemma igen fixade jag stallet sen satt jag vid datorn en stund och kollade på ngn film.
Det gör jag i och för sig nu också (:  Men men..

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon igen..
Sov gott  :*

(Har brist på bilder, fler kmr en annan dag)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback